10 april -09 - Långfredag och ledig!
Jahapp det var den lediga dagen det! Usch vad det känns trist att behöva jobba i helgen faktiskt, inte ens lite sugen.

I alla fall, idag har vi varit ganska duktiga, började dagen med att städa o dona en del, och sen åkte jag o handlade medans mattias tränade. Livsfarligt o släppa lös mig själv så länge, blidde dyrt idag ;) haha! Neejmen köpte nog faktiskt inget onödigt, blev nytt parasoll till uteplatsen eftersom vi slängde det gamla och lite mat o sådära. Sen åkte vi hem o fixade lite till och jag slängde ihop en rulltårta, varför gör man inte det oftare?! Går ju på typ 10 minuter :O Och så kom då pappa, hans sambo + mattias familj hit o vi grillade grillspett (fyfan vilket tråkigt jobb det var att stå o göra dem bara! :S) som vi åt med nypotatis (inte svensk dock) och vitlöks/bearnaisesås + sallad. Mkt gott :D Till kaffet fixade jag lite bakelser av min rulltårta, la på lite grädde och små marsipankyckligar, så söta så ;)

Nu blir de snart sova, har varit såå trött på kvällarna denna veckan. Och måste ju upp tidigt imorgon med =/ Blir jobba 9-18 imorgon och 12-21 på söndag, jippie! Hatar o sitta där när bebisen sparkar hårt oxå o de lär ju inte ha blivit mildare sen jag jobbade senast... Tur den visar att den lever där inne i alla fall. =)

Nehej, godnatt alla!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress