15 augusti 2009 - Första riktiga leendet <3
Japp idag har Meja lett "på riktigt" mot mig för första gången :) Lett har hon ju gjort sen hon föddes, i sömnen eller omedvetet åt ingenting. Men nu i morse när vi låg o gosade i sängen så låg hon först o "pratade" massa, vilket hon inte heller gjort innan, alltså typ jollrade. Sen när jag sa något till henne så fick jag plötsligt ett jätteleende till svar :) Och kom ett par gånger till sen. Jisses vad man smälter! Jag döööör... :P Fjantig man är egentligen... Hon ville dock inte le på bild ;)

jessica

nej vad söt =) rockig redan som liten, hihi

Elin

Vilken sötnos :-) Var har ni köpt Metallica-tröjjan åt lillan?

mamalo

Tack :-) Och vilken tjusig tröja/body Meja har! Det syns inte riktigt men Juno har Jimi Hendrix på sin body, Bob Marley och Jimi Hendrix är genomgående tema här hemma, hehe. Metallica skulle kunna funka för mig också:-) /Mamalo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress