2 augusti -09 - Forts. bilder
Oj så lat jag blev ;) Här kommer fortsättningen på bilderna...

Allt går förresten fortsatt bra, lilltjejen är så snäll så, vaknar 1 gång per natt bara, 2 nätter i rad vaknade hon inte förrän lite innan 6, men inatt var det klockan 3 i stället, men sen sover hon vidare till morgonen, himla skönt! Dagarna har hon börjat vara vaken en del mer nu och ligger o tittar sig omkring och så, så sööööt!
I torsdags var bvc-sköterskan här och skruttan hade tyvärr inte gått upp riktigt som hon skulle :/ Vägde 3470 när hon föddes ju, sen 3230 när vi åkte från bb (normalt att gå ner lite där i början), men hade bara gått upp till 3270 i torsdags, och hon tyckte hon kändes lite tunn. Men ska tillbaka på tisdag o väga så får vi väl se.

Tycker hon redan växt massor! Jag o mattias sa de både två innan, hon känns så mycket större nu! Har ändrat utseende helt tycker jag. Inte lika rund i ansiktet som första dagarna och har fått mer egna drag eller vad man ska säga. Haha att det känns så efter bara 10 dagar ;)

Inifrån BB:

När vi kommit hem: (i vaggan, första vagnturen, i babysittern och närbild på det sötaste som finns)


Bilder från den senaste veckan kommer =)
Kajsa

Hon är verkligen jättejättejättesöt!

Astrid

Jag bor själv i min brors lägenhet inne på kyrkogatan nu i någon vecka, kom hit och hälsa på med den lilla =) pusss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress