24 aug 2009 - BVC igen!
Jaha, snabb genomgång av helgen!
Lördag kväll - först inflyttningsfest hos Johan. Jag & Meja åkte efter ngn timme och begav oss i stället ut på kräftskiva hos pappa & co. i Torhamn vid sjöboden, mysigt & mkt gott!
Söndag - Mysmorgon hela familjen för en gångs skull, lunch hos Mattias föräldrar, "BlueVillage-cirkus" (show som mina syskon + en kompis satt ihop & övat för hela sommaren), kalas hos kusin Lovisa som fyllde 5!
En helg med mycket aktiviteter men mycket trevlig!



Idag tog jag & Meja sovmorgon till kvart över 10 efter hon hade ätit vid 8-tiden. Skönt! Ska ut & gå en runda nu sen vid halv 2 är det dags för BVC och väga skruttan. Undrar hur mkt hon väger idag?! 3790 förra veckan, och idag har jag gissat på 3970, och Mattias på 3960. 
Hon har verkligen ett sååå strålande morgonhumör när hon väl ätit & så. Slänger in en bild på det & sen 2 videor på när hon sitter i sin babysitter (har blivit helt fascinerad av när figuren spelar musik) och när hon babblar på i morse.

 


Molly

Så sööööt!

Madde

Haha helt otroligt söt o glad=)

Melina babblar inte sådär ännu men hon har också precis börjat ge några leenden! Kan väl bero på att hon föddes för tidigt! Men jag längtar! Ville iaf bara säga att hon va supersöt!

Alfva (Pebbles82)

Åh, sötisen! :-) A låg sådär och babblade i över en timme imorse, men hennes mamma var SÅ trött, så jag sov mest igenom det... :-D

Madde

hehe tack så mkt=) Det dröjer innan hon kan ha klänningen dock hon har fortfarande stl 56 lill skruttan! Men det gör ju inget=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress