5 augusti -09 - Trötter
Ja jisses, där fick jag för att jag var så glad över att vi får sova på nätterna ;) Skruttan skulle inte sova igårkväll, eftersom hon redan hade sovit typ hela eftermiddagen, sen när hon till slut somnat gnydde hon o knorrade hela tiden och vaknade till ungefär vad 5e minut (kändes det som i alla fall) och hon skulle inte sova själv ens mellan oss som hon brukar, utan bara sova på min mage dög. Vid 2 o 6 skulle hon äta, på båda sidorna, så tror hon försöker få igång lite mer mat, och uppepå allt är Mattias sjuk o har sprungit upp på toa hela natten o feberyrat om vartannat. Jippie vad mkt jag sovit inatt ;) Bara för hon sov på min mage med så vaknade jag ju av vartenda litet ryck eller ljud hon gjorde... Aja, får väl se om det håller i sig eller inte ;)
Nu ska jag o Meja i alla fall snart hem till mamma o syskonen, så M får sova lite ordentligt så han kan friskna till. Hoppas verkligen inte jag blir smittad nu när jag ska vara själv hemma med lilltjejen fr.o.m. imorgon, eller ännu värre om hon själv blir det, uuusch!

Hon hade i alla fall gått upp hyfsat igår, och vägde nu 3405, så 65 gram kvar upp till födelsevikten. Liiite till tyckte sköterskan att hon kunde gått upp, men vi slapp ersättning i alla fall eftersom det gick åt rätt håll :) Ska in på måndag igen så får vi se då. Hon är ju nöjd & glad i alla fall som hon sa :) (för det mesta... :P)
Jenny

skönt att ni får sova ni med. Jisses vad lik hon är dig=) träffas med dem små snart kanske? Ha hon gått upp som hon ska nu lillan? Kram

Jenny

Skönt att hon går upp ..allt är svårare med första barnet så det blir lätt lite såna saker, var likadant med Tuva ..så länge dem är pigga så mår dem ju iaf bra ..

VI är i Norrland nu i en vecka till men kan höra av mig sen när vi är hemkomna så ska vi ta en bäbisfika:D

antar att Mormor är lagom stolt nu va?:D

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress