18 dec 2009 - Inget sim =(

Igår blev det massa mer snö här :) Älskar vintern när den kommit på riktigt! Tänkte mest lägga in bilder nu, för har hjärnsläpp och vet inte vad jag ska skriva. I alla fall, idag har vi fixat lite smakisar till Meja, potatis, blomkål och broccoli blev det! Det verkade poppis, bara kastade sig efter skeden =) Sedan har vi varit här hos mamma där jag fortfarande är kvar. Gick en runda med Meja i pulkan ner till skidbacken där mina syskon var och åkte pulka. Snart ska vi få våfflor och varm choklad, mumma!!!
Igår hade jag riktigt julmys hemma, gjorde julköttbullar, lyssnade på Mariah Careys julskiva på hög volym och på kvällen åt vi årets första julbord och drack årets första julmust, inte fel alls =) Blev dock bara litet julbord, med mina nygjorda köttbullar, prinskorv, rödbetssallad och omelett. Lite senaps- och vitlökssill för min del oxå.
Blir inget sim för Meja idag då hon fortfarande är väldigt snuvig =(


Hon sitter stadigare och stadigare hela tiden nu. Man får dock passa eftersom om hon får syn på något hon vill få tag på och sträcker sig så faller hon :P




Igår provades babypulkan som stått på vinden hos Mejas mormor sen mina syskon var små. Det var himla mysigt tyckte hon =)




Hon fick även prova att gunga hemma =) Det var superskoj! (de senaste 3 bilderna är från mobilen, därför de är kass, tagit bättre idag som kommer upp imorgon eller ngt)


En liten tjej med stora sömnproblem för tillfället =(


Myspys med snö :) (vid vår uteplats)

Melinda svarar

Sover Meja också inge bra nuförtiden?

Maja har blivit så att hon vaknar och skriker efter nappen ovanligt mkt, och sen nu två kvällar har hon somnat vid tio, och sen vaknat efter ett tag igen, och varit vaken tills efter ett ;/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress