13 juli -09
Jahopp, still no bebis! =/ 

Helgen har varit trevligt, om än lite uttröttande :P I lördags var det dags för Carros möhippa :) Började dagen med att kidnappa henne vilket tyvärr inte blev så överraskande för henne, hon hade i princip stått o väntat på oss :P Hämtade lite kläder till henne osv och åkte sedan till Mjuamåla crosscartbana där de andra körde crosscart och sedan fikade vi och sköt bågskytte, blåste blåsrör, kastade pil och sköt armborst. Haha det gick verkligen totalkass för mig, skyllde på grav-hormonerna ;)
Sedan tog vi med henne till tosia bonnadan en runda o skickade upp henne i 2 karuseller. blev nästan lite avundsjuk för inte jag kunde åka =/
Därefter blev det hem till en av tjejernas lägenhet och basta och göra oss iordning och fylla upp carro lite innan det blev middag på lisas sjökrog, hade himla trevligt och var mkt gott! Hade funderat på att även följa med dem ut en runda, men fick så ont i magen sen så blev hemfärd i stället =/ Hade blixeront hela kvällen sen så trodde nästan något var på g, men inte då. Somnade till slut och vaknade på morgonen med bara lite "mensvärks"-ont som vanligt...



Var hos barnmorskan idag och allt verkade bra. Hjärtljuden var jättelåga idag, bara 128 slag i minuten, så mer o mer pekar ju på pojke ;) Får la se vad som kommer ut. Bebisen var fixerad oxå, o tur var väl det, annars hade jag börjat gråta så mycket ont som jag har haft, det hade ju varit till ingen nytta alls annars.

Mattias fick ta bilder på magen från alla håll med häromdagen för jag skulle se om de syntes bakifrån o de gör de ju faktiskt inte direkt. Fler pojktecken ;) Förresten, ni som inte gissat på inlägget "gissa på bebis" ett par inlägg längre ner, gör det! :)

Erica

Jag tror POJKE, låg mage, inget syns bakifrån och snygg i ansiktet =) typiskt pojkar. De vill ha sin mamma snygg haha, flickor sägs ju stjäla mammans skönhet.. Häng i, snart har ni ert underbara barn hos er Kram

Sandraa

Åhh sicken väntan det är :).. du ska vara glad att du ha kommit så långt nu en annan har ett par veckor kvar ju :).. Sen ska vi båda bli mamma :)

jenny

tror inte det är pojke i o m att när jag väntade simon så blev jag pluffsig över hlea kroppen o jättefinnig.så man kan nog inte lyssna för mycket på könstecken heller tror jag.isf är det en flicka ;D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress