15 juli -09 - trööööött på detta!
Igårkväll trodde jag faktiskt att det hade satt igång, på riktigt. Hade riktigt ont hela dagen och på kvällen klockade jag lite och då var det bara 3 minuter ungefär mellan de s.k. "värkarna". Tog en alvedon och gick o satte mig på en brassestol i duschen, för barnmorskan har sagt att om det inte går över med dusch och alvedon så är det riktiga värkar. Jahopp där satt jag o inte gick det över. Nehepp tänkte jag, kanske blir att åka in inatt då... Gick o la mig o skulle vila lite tänkte jag o till slut lyckades jag somna. Vaknade 6 i morse o hade bara den evinnerliga "mensvärken" kvar som jag har konstant nu. Fyyy vad sur jag blev. Puttade till M o sa att de blidde ingen bebis inatt, och han blev lika sur han. KUL!

Fick i alla fall hem vagnen igårkväll, något roligt :) och sen hade mamma varit i Ullared o shoppat en hel påse med bebisgrejer + en jättefin babysitter, tack så myyyycket!! :) Fick åka o köpa oss en ny kamera med, våran slutade funka i förrgår, blev typ helt lila och randig i skärmen :S Bra timing precis innan bebisen kommer, så fick panikköpa en ny, men den verkar himla bra faktiskt! Dryga pengar bara.
 
Anonym

du ska inte åka in så dom får kolla om du öppnat dig då?

Sussi

Jo om det blir likadant ikväll igen så får jag väl göra det, för pallar inte ha det så hela tiden utan att något händer.

Madde

Hej jättefin förlossningenberättelse=) Kul att du klara allt utan smärtlindring! Det gjorde inte jag! Det gjorde så J*vla ont med värkstimulerande dropp!



Men jag tänkte fråga angående babysittern, om hon gillar o sitta i den? vi ska nämligen köpa en liknande!

Sussi

Madde - ja än så länge har hon suttit i den ett par ggr bara, men det verkar som hon kommer gilla den. Hon gillar iofs i princip allt hittills :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress