19 juli -09 - vill inte mer =/
Jaha då var vi förbi första beräknade datumet men det hände iiingenting utom massa sammandragningar och en del ont, men inte fanken hjälpte det! När jag låg o vilade igår hade jag ett par riktigt starka förvärkar, men det la av sen igen (förvånad?! nej...)

Var ju o åt middag hos mamma o co. i fredags, passade på o studsa lite på studsmattan, men neej det hjälpte inte denna gången heller (tänkte 3e gången gillt annars ;P), menmen det var trevligt i alla fall, och god mat!
Igår blev det bara slappa, jag o M var uppe hos Johan i hans hus sen igårkväll o kollade lite, de hade kommit lite längre än förra helgen i alla fall, målat lite o så. Blir nog finfint :)

Lite bilder från när vi var hos mamma o de:

Och nej, jag hoppade inte så "hårt" som det ser ut :P

Imorgon börjar baby jobba igen, usch vad trååååkigt! Om inte bebis behagar snabba sig ut typ idag/inatt då, men tvivlar ganska starkt på det.

Flyttar upp gissa-listan med lite:

Jenny A - flicka
Erica - pojke
Lena (kören) - 14/7, pojke
Emelie - 14/7, flicka

Jenny M - 15/7, pojke
Madde - 16/7, pojke
Mattias (pappa) - 17/7, pojke
Jag (mamma) - 18/7, pojke (men gääärna lite tidigare) 
Cattis - 18/7, pojke
Isabelle N - 18/7, pojke
Linda - 18/7, flicka
Caroline H - 19/7, pojke
Malin K-V - 20/7, pojke
Issa - 20/7, flicka
Jenny B - 21/7, pojke
Pebbles82 på Familjeliv.se - 21/7, pojke
Tinkerlina på FL.se - 21/7, pojke

Emmelie H - 22/7, flicka
Mamalo på FL.se - 23/7, flicka
Helen (mormor) - 24/7, flicka
Lotta - 24/7, pojke
Sue L på FL.se - 25/7, flicka
Tatjana på FL.se - 26/7, flicka
Christina (gamlamormor) - 30/7, flicka
Nilla (gammelmoster?! :P) - 1/8, pojke
----- (??) - 2/8, pojke
Håkan (morfar) - 5/8, flicka

Och slutligen...magbilderna från vecka 39. Uuuusch vad jag är ledsen över bristningarna, trodde ju fram till för 2 veckor sedan att jag skulle slippa! :(
Cattis

Hehe ser faktiskt inte sååå skönt ut det där :) och jag hade fel precis som du hade fel på mitt datum...uuh :(

Issa

dem bristningarna kan man hoppas att dem drar sig tillbaka:) magen är fin nu tycker jag!! puss

Hanna

Magen ser jätte fin ut tycker jag vännen :). hoppas den lilla kommer ut snart så du slipper det.

Förresten asså, vem är issa som är med barn? och håkan? ska han bli pappa igen? :S

jenny m

dom bristningarna var inte så farliga.prova o drick hallonbladste o ha sex.det ska hjälpa.hjälpte för oss iaf.;D

Sussi

Jenny - Hallonbladste har jag druckit i flera veckor, får en del sammadragningar men icke mer.

Jenny

Jisses vad stor din mage har blivit nu gumman! Men du ser jätte fin ut, jag hoppas för din skulle att den behagar komma ut snart! Tänker på dig här nere. Kramar

jenny m

ok.då är det sex som gäller.låter lite äckligt va men sperman ska tydligen sätta igång det.så go for it nu när gubben kommer från jobbet.

jennym

förresten,var köpte du hallonbladsteet?

Sussi

På life :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress