9 juli -09
Blev riktigt slappdag i tisdags, i alla fall för mig! Gjorde scones till frukost, det var himla gott, hade till igår med som vi värmde till då =) Sen har jag bara kollat på tv, suttit här och...inte mkt mer :P haha. Skittråkigt med detta väder ju! På kvällen i tisdags tog jag i alla fall med mig älsklingen ut på lite myskväll. Började med minigolf på dragsö, som jag såklart vann ;D och sen åt vi på LaBodega, blev tzatziki med bröd till förrätt för mig, sen planka med lax, mkt gott men orkade inte så mkt tyvärr, lite trångt i magen! =/ M åt toast skagen o sen bifteki (typ fetaostbiffar) med tzatziki oxh klyftpotatis. Såg med gott ut =) 



Och igår var jag hos mormor en sväng och fikade medan M tränade och sen blev det lån av badkaret hemma hos mamma o dom, himlaskönt :) Sen "hoppade" jag lite studsmatta med o hoppades att de skulle hjälpa bebisen på g men hände inget mer än vanligt, alltså en del sammandragningar på kvällen bara... 

Nu har vi precis bakat 60 bullar jag o baby, ser himla goda ut =) Fick ett recept på bulldeg igår av mormor som verkade bra så gjort på det. Lite annorlunda fyllningar med som det fanns exempel på, blev hälften med vaniljkräm och jordgubssylt och hälften med nutella i och lite toscaglasyr uppepå. Ser himla goda ut i alla fall, får bli provsmak sen! :D 

 
Cattis

Hejsan hoppas du har en bra helg :) och att din lilla bebis tittar ut snart =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress