Gissa på bebis ;)
Tänkte jag skulle se vem som har mest rätt i när bebisen kommer ut och vad de e för kön på den lill*

Kanske skulle ge lite detaljer med, den är beräknad till 27/7 enligt ultraljudet, innan dess till den 18/7. Magbilder finns ett par inlägg längre ner.

Jenny A - flicka
Erica - pojke
Lena (kören) - 14/7, pojke
Emelie - 14/7, flicka

Jenny M - 15/7, pojke
Madde - 16/7, pojke
Mattias (pappa) - 17/7, pojke
Jag (mamma) - 18/7, pojke (men gääärna lite tidigare) 
Cattis - 18/7, pojke
Isabelle N - 18/7, pojke
Linda - 18/7, flicka
Caroline H - 19/7, pojke
Malin K-V - 20/7, pojke
Issa - 20/7, flicka

Jenny B - 21/7, pojke
Pebbles82 på Familjeliv.se - 21/7, pojke
Tinkerlina på FL.se - 21/7, pojke
Emmelie H - 22/7, flicka

Mamalo på FL.se - 23/7, flicka
Helen (mormor) - 24/7, flicka
Lotta - 24/7, pojke
Sue L på FL.se - 25/7, flicka
Tatjana på FL.se - 26/7, flicka
Christina (gamlamormor) - 30/7, flicka
Nilla (gammelmoster?! :P) - 1/8, pojke
----- (??) - 2/8, pojke
Håkan (morfar) - 5/8, flicka

Bara kommentera vad ni tror så lägger jag till de, kan vara kul o se vem som hade mest rätt sen ;)
Emmelie

22 juli, och det kommer bli en flicka:)

Josefine

Jag tror det blir en bebis...Vad är priset?

Alfva (Pebbles82)

21 juli och det blir en kille tror jag! :)

-----

tror det blir 2 aug o en pojke

Malin Koski-Vähälä

Pojke den 20/7!

Anonym

Här kommer mitt stalltips: 25 Juli och en flicka

Anonym

Oj stall tipset kom från Sue L

Mamalo

hello!

Jag gissar på en tjej den 23 juli... :-)

Issa

En flicka den 20e, kanske:P tihi

Tinkerlina

Gissar på kille 21/7. :)

jenny

en pojke den 15:e.senast.lycka till o hoppas allt går bra och smidigt.

Tatti

jag tror på en flicka o den 26 :)

Nilla

Jag tror på pojke den 1 augusti! Vet att du tycker det är lite sent, men den som väntar på något gott....;)

Lena Persson

En pojke den 14/7

Caroline H

Pojke 19/7

Madde

En pojke den 16 juli!

emelie the king

FLICKA! 14:e tror jag.

Linda

Jag gissar på Flicka den 18 Juli.. :D

Isabelle

Det Blir En Pojke Den 18/7

Jenny Book

hmm, svårt. Jag tror det blir den 21/7 och det blir en ...pojk!

Lotta

Jag tror bebisen kommer den 24e =)och så tror jag det blir en pojk =) kram lotta

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress