7 juni -09
tentan gick sådär i torsdags. Den var ju typ likadan som sist så kan väl inte säga att de hade tagit till sig av kritiken utom i vissa (små) fall... Så får se hur det har gått. Läste precis att OM det skulle bli omtenta igen så blir det den 21 augusti.. Aa, för då kommer jag nog vara sugen på att åka till skolan o skriva tenta (?!)
Efer tentan åkte jag ut till jobbet o satt där ett tag, kändes så meningslöst att åka hem mellan eftersom jag skulle tillbaka till skolan igen. Så satt lite vid datorn o så, lämnade in föräldraledighetsansökningen och åt lunch med baby. Sen basgruppsträff, och säga hejdå till kära basgruppsvännerna, lite sorgligt faktiskt... MEN, det var ju sommarlov ^^,

I fredags morse blev det barnmorskan
SF-mått 32
Blodtryck 110/75 (nere igen tack o lov)
Vikten upp 2 kg till :S
Bebisen låg med huvudet neråt som jag trodde, men inte fixerad...

Sen åkte jag o köpte lite frallor o pålägg på maxi och åkte hem till kusin för att göra henne i ordning till balen, hon blev så fin så =) Och hon fick samma kommentarer som förra året, "vilken frisör har du varit hos?" haha



Åkte sedan med mattias ut till jämjö o spelade lite poker med några jobbarkompisar o så. Gick dock skit för mig =/ fick verkligen ingenting alls, vann väl två potter eller något o de var enda gångerna jag hade någonting...

Lördagen spenderades på... MAXI! woho! :P Hade sån jäkla foglossning både fredag o lördag så gick som jag vet inte vad. sen blev de fest på kvällen hos jenny eftersom hon o emelie hade fyllt år. Dock blev vi ju inte många alls, men vi hade kul i alla fall!! Himla trevlig kväll, men kall var jag när vi kom hem, hade ju suttit ute hela kvällen.



Idag har vi haft lite storstädning, städat ur lådor i köket osv.

Lollolindberg

Hehe okej vad skönt :) jo jag var lugn tills jag såg norska barnmorskorna på tv, skulle nog inte sett det :P hehe .. Men så farligt är det inte ,lite smått nervös . Men för det mesta förväntansfull och längtar galet mycket efter min lilla kille =)

Jenny

Tack för igår o för den fina presenten ..hoppas ni fick upp värmen när ni kom hem:D Mindre tack dock för de två bilderna du lagt upp ..haha ..blir mer och mer lik en köttbulle, märkligt detta ..:D

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress