15 maj -09
Tjoheej..!

Hemma igen efter en dag som jag trodde skulle spenderas bara hemma ;)
Vaknade i morse med ett ryck och kom på att shit, jag har faktiskt sovit hela natten :D Lyckan försvann dock fort när jag insåg att jag hade svinont i nederdelen av ryggen, menmen...
Låg och drog mig lite, sen ringde mattias mamma o frågade om jag ville följa med till blekingeplantan och sen fika lite, och tjaa varför inte? Behövde ändå lite blommor till uteplatsen tänkte jag. Köpte mig en jättefin (när den blommar sen i alla fall :P) clematis som ska klänga sig upp på vindskyddet till uteplatsen tänkte jag, får hoppas det blir bra :) Sen åkte vi hem till dem och åt lite frallor, gott var det och supervarmt i solen! =)

Åkte hem en liten sväng och sen åkte jag hem till mamma o co. Mattias jobbade ju till 4, sedan träning o sedan är han iväg o spelar poker nu =/ Så stackars mig blev ensam... :P Fick tacos där och nu är jag som sagt hemma igen efter en liten promenix med mamma med. Liiite motion måste man  faktiskt ha!
Nu ska jag ta o tappa upp ett fotbad till mig och sätta mig vid tv:n. Ska nog köra lite profylaxträning med i pauserna sen, antar att jag kommer sitta o glo på talang. Sen kommer äntligen min baby hem :D

Jag älskar dig Mattias, så glad att jag har dig!! Hoppas du vet det... :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress