20 maj -09 - ååååh vilken dag =/
Jahopp gårdagen var ganska okej. Var hos barnmorskan på morgonen. Bebisen låg denna gången med rumpan neråt, men den var fortfarande fullt rörlig så det var ingen fara med det =) Blodtrycket var skyhögt denna gången tyckte jag om man jämförde med hur det legat innan (hade 134/74, har tidigare som högst haft 115/64 eller något sånt), men det tyckte hon inte heller var någon fara =) SF-måttet (hur stor livmodern är) var 29 cm och det var precis på normalkurvan =)
Sen åkte jag o älsklingen in till stan, han hittade lite kläder till sig som var jättefina, och jag hittade en fin tröja till mig på polarn och pyret, gud så fina små bebiskläder de har där med :D Synd det ska vara så dyrt bara ;) Men nu vet ni det till sen, önskar oss kläder därifrån eller p-kort där när lill*n är ute ;)

Idag vaknade vi av åskan, bara det gjorde ju dagen halvskit. Åkte in till skolan och skulle sätta mig med Rebecka och göra vårt arbete, som gick suuupersegt eftersom det var en skituppgift. Ena delen var väl helt okej, och den är vi också färdiga med nu, men den andra delen var ju typ exakt samma som vår hemtenta, stooor mening :S  Så orkade aldrig göra klart den idag.
Åkte sedan ut till jobbet och slängde i mig lite mat innan jag började jobba och där har verkligen varit KAOS idag! Åskan i morse hade tydligen slagit ut en sändare till självscanningen så scannrarna la av mitt i affären, fast börjar fungera igen efter ett tag. Bara det att många inte fattar att vi inte kan göra mycket åt saken utan skäller ut oss i stället... hmm. Sen har det dessutom varit grymt mycket folk. Vid 9 när vi stängde vällde det fram folk ur gångarna så var inte från kassan förrän 10 över typ =/ Menmen, nu är jag hemma och snart kommer jag däcka i sängen!

börjar bli trött på att vara en tjockis, vill att den ska komma ut snart =/ Vill kunna sova normalt (okej att bebisen kommer skrika osv, men i alla fall KUNNA göra det :P) och kunna andas normalt osv.

puss o kram =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress