25 maj -09
Jippie vad kul det har varit o jobba hela helgen...not! Menmen, pengar blir det av att..! Fredags var MASSOR med folk igen, var hyfsat trött på kvällen. Blev så sugen på frukt i alla fall, så köpte honungsmelon, passionsfrukt o kiwi med mig hem som vi satt och åt sen =) mkt gott! Synd man inte köper hem frukt oftare, ska börja med det!

I lördags var det lite mer lagom med folk, var avlösare i kassan då med så tiden gick ganska fort 9-18. Sen åkte vi hem till mamma o co. på middag, blev pastagratäng och sen hallonpaj med vaniljglass efter, MUMS! :) Söndagsmorgonen var ganska skön, kunde gå upp efter lite sovmorgon och åt frukost med älsklingen, hade ju frukt kvar från i fredags och så hade jag köpt gott bröd och kräftstjärtar i aioli till pålägg. var oxå MUMS! :) Sen bar det ju av till jobbet igen där det var alldeles för lugnt så gick fruktansvärt sakta de 9 timmar jag var där mellan 12-21. Åkte hem o fick en välbehövlig massage av mattias på kvällen, det var så skönt!

Idag blir det lite fix hemma till att börja med. Ska få upp gardinerna i bebisrummet (de har äntligen kommit nu efter typ 2 månader :P) och sen ska jag plantera ut klängväxten jag köpte till uteplatsen och så fixa mat- och inköpslista. Sen måste jag plugga resten av dagen o sitta med den där idiotiska hemtentan, USCH!
Sen blir det åka ut o handla och sen jobba kvällen mellan 16.30-21. Låter som en himla rolig dag?! ;D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress