28 maj -09
Uuuuusch vaknade idag med världens huvudvärk och blixtertrött =/ Inget kul alls. Menmen har börjat dagen med lite havrefras och banan och äggmacka nu, så blir kanske bättre ;)

Skiiiiit oxå, jag klarade inte tentan fick jag veta igår, ringde in till skolan =( Så på torsdag blir det omtenta... Jag som hoppades på att pluggandet var över nu, menmen! Inte mycket att göra åt. Jag kanske inte ska klaga ändå, ska ju vara ledig hela sommaren + hösten ända tills januari sen, finns ju de som jobbar hela sommaren o sen ska på att igen direkt ^^,

Åkte hem till mamma sen igår när jag hade ätit upp min tonfisksallad. Blev ju förresten strömavbrott med precis när jag hade ätit upp här hemma, undrade vart radion tog vägen :P Ringde mamma och de hade där oxå, och höll i sig över 3 timmar sen. Brann tydligen uppe i skogen... I alla fall, jag o mamma satt o solade med gott samvete eftersom man inte kan göra så mkt utan el ;) Var jätteskönt, men blåste ju som jag vet inte vad igår, så emellanåt när solen gick i moln blev det lite kyligt. Annars var de himla skönt. Och liite färg fick man med =)

Sen när strömmen hade kommit tillbaka och jag kom hem tillagades lite egen fiskgratäng, den blev mums =)

Idag vet i fanken vad som händer, är egentligen sugen på att åka in till stan en sväng, men vet inte vem jag ska ta med mig :P + att jag vet inte om jag orkar egentligen. Är sååå himla tråkigt o sitta själv hela dagen bara, mattias kommer ju inte hem förrän typ 7 =/ Måste egentligen ta tag i lite städning men orkar inte, ska nog i alla fall slänga in en maskin tvätt nu tror jag. hoppas det är fint väder sen så man kanske kan sätta sig i solen och plugga/sova lite! :)
Jeanette

ha en bra dag :)

Elin

du är inte ensam om huvudvärk .. ren skit att ha det :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress