4 maj -09

Har varit SÅ SKÖNT att vara ledig i helgen, var nog med tanke på att det egentligen var min jobbarhelg ;) Var en som ville byta, så blir lie värre sen när jag får jobba flera helger i rad i stället o ge tillbaka den :P Menmen, denna helgen kändes värt det, var skönt o vila upp sig lite...

I fredags var det sista dagen på praktiken, usch och fy. Fick gå runt och säga hejdå till alla de gamla framåt kvällen och det var inte kul alls, 2 av mina tanter började gråta och jag fick i princip springa ut från deras rum till slut för att inte börja stortjuta mitt där inne. Sen skulle jag ju säga hejdå till anna med (handledaren) och fick bli en snabbkram där med o så fort ut i omklädningsrummet och ut till bilen, där jag grät en skvätt. Usch att det ska vara så jobbigt =/ Men å andra sidan har ju faktiskt de 2 senaste månaderna spenderats där och har trivts super, så inte konstigt att det känns sorligt egentligen.

Sen efter där på fredagkvällen gick vi ner till mattias föräldrar och lagade toast skagen (MUMS!) och sen hemmagjord potatissallad med stekt kyckling. Var verkligen jättegott. Skulle haft lite honungmelon och glass med till efterrätt men orkade aldrig det. Jag somnade på deras soffa sen ;P

Lördagen åkte jag och älsklingen in till stan en runda, skulle se om jag hittade några roliga sommarmammakläder. Tyvärr är ju H&M typ enda affären i stan med mammakläder och där fanns inte alls mkt =/ Hade tänkt hitta några fina klänningar eller ngt, men fanns bara kläder i typ svart, brunt, vitt o grått. KUL på sommaren då, inte! Men blev i alla fall ett par röda piratbyxor och ett linne, superskönt! Åt lite michels och sen åkte jag hem till mamma o dom en sväng, och så följde lillebror med hem och sov hos oss. Lagade lite pizza till Robinson sen på natten hämtade vi pappa o co. i torhamn.

Söndagen blev de inte mkt gjort, städade till liiite på morgonen här hemma o sen åkte vi tillbaka till mamma o co. och åt grillad korv. Sen ville Hampus (lillebror) och Mattias åka och fiska så vi åkte ut till Saltö där Hampus hade fått såååå många fiskar sist han var, men vi fick ju inte en enda :P + att det blev så kallt så hade inte tålamod att sitta så länge heller.

Idag blir det lite plugg, även om jag egentligen inte har en aning om vad jag ska plugga på. Sen ska jag nog ta ett ryck o städa garderoben oxå, kaos därinne. Mattias är i Stockholm, åkte i morse =/ Så jag ska sova själv ikväll, USCH! Men tror allt att bebisen oxå saknar pappa lite för det var mer liv än vanligt i magen i morse, till o med fick de på film och de brukar aldrig gå!!

Nehe, nu är de tillräckligt långt och lite till! Ha en bra dag!




Här är videon på den lill* vilden: http://www.familjeliv.se/Hem/sussey/video.php

Cattis

Här händer det saker :) magen den växer på ser jag :) Ha det bäst

Cattis

Här händer det saker :) magen den växer på ser jag :) Ha det bäst

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress