8 maj -09
Jahopp då var tentan avklarad med, sista "vanliga" tentan för i år. En hemtenta och ett litet grupparbete kvar sen är det sommar och ett läsår är avklarat :-O Jisses vad tiden har gått fort!
Jaa, i morse var det som sagt dags. Var jätteyr i morse efter frukost och så och tänkte att det var ju en himla bra början inför tentan. Kom in till skolan och fram kommer tentavakterna med världens blaffa papper. Jag o Lotta kollade bara på varann och tänkte att här blir vi kvar hela dagen ;P Tack o lov så var det så att vi skulle skriva i papprena oxå och inte på lösblad som vi brukar, så mycket var ju radutrymme. Sen var det en del svarsalternativsfrågor med och de går ju ganska fort... I alla fall, tror att det gick hyfsat, ligger nog precis på gränsen till om jag blir godkänd eller inte. Hoppas det, pallar inte plugga under tiden vi håller på med det andra sen!

Efter tentan åkte jag hem till mamma o co. eftersom hon skulle få lite besök av Anna+Wille och Linda+Tindra. Så fint de har fått i tvättstugan nu när de gjorde om =) Åt lite ugnspannkaka och fikade där, trevligt. Sen tog jag med mig syskonen och åkte till leksakshuset en sväng. Köpte en sån elektronisk babyvakt som är bra att ha om bebisen är inne och man själv ute eller om bebisen ligger ute i vagnen o sover osv. Så nu är det sista vi har tänkt köpa själva till bebisen avklarat :-D Förutom skötgrejer o sånt då, men det känns liiite tidigt o köpa dom nu ;)

Hemma nu och blev precis slut när vi hade gått på leksakshuset av någon anledning. Syskonen är oxå här eftersom mamma o dom skulle ut och äta ikväll. Ska laga och äta lite nachos sen, och kolla lite tv och spela monopol tror jag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress