- Fråga?

Tjoho, tänkte börja svara på lite frågor i bloggen ist för att alltid behöva gå in på personens blogg och svara, beror ju på vad det gäller förstås! Så undrar ni något, fråga på! :)
(Undrar ju också lite vilka alla ca 70 är som läser varje dag, så fåga något så jag får veta :P) Svarar ikväll eller imorgon, och sen lite då & då!

Maliiin

Kommer inte direkt på någon fråga, men jag läser din blogg iaf :) Haha.

Melinda

Jag läser, och det vet du ju ;)

Hoppas du läser min? [a]

Isabelle (kusin)

Jag läser! :D

Zandra

Heej! Jag tittar in lite då och då. :) Blir så avundsjuk att du varit i Ullared. Är med riktigt sugen på att åka dit, och det gjorde ju inte saken bättre med att kolla på programmet. :)

Hoppas allt är bra med dig och familjen! :) Kramar

Linda

Jag är inne lite då o då!



/Linda (TomLi FL)

Hanna

Hej, Jag läser din blogg. Meja verkar vara en mysig liten tjej! Längtar till det är min tur att skaffa familj:P

blommigatjejen

Jag läser (blommigatjejn från julitråden:)FL

Plusset

Läser din blogg, läser tråden 88erna på FL!



theship är jag, har skrivit ett par gånger i den!

Victoria

Kikar in emellanåt =) Hoppas allt e bra me dig o familjen! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress