12 november 2009 - Plugga


Gullet innan hockeyn med pappsen igår, invigning av
Adidasdojorna och hörselskydden! :)
...själv hade jag såhär kul:


Lyckades alltså med bedriften att plugga nästan hela kvällen som jag hade lovat mig själv =) Pausade för datorn en gång bara och det var bara ett par minuter. Så i alla fall 2 timmar plugg blev det, och ca 15 sidor skrivna (ja, jag är överambitiös och antecknar från hela boken, lär mig inte så mycket annars). Fyy vad jag saknade henne under tiden. När man är och tränar och så är det inte lika farligt, hemma är jag ju liksom van att hon är hela tiden, var nära och börja prata med henne flera gånger!

I morse efter frukost och allt (okej, förmiddags då...) åkte vi in till Sandra i stan och lille Melwin + en till mamma och hennes lille Viggo. De är lite äldre än Meja, födda runt februari i år, så är lite mer fart på dem :) Meja har i alla fall varit på underbart humör hela dagen, vaknade och låg barra och pratade i morse och så fort jag kom in log hon stort. Inne hos killarna satt hon mest och tittade på dem och lekte lite med några av hans leksaker (som såklart var mycket roligare än hennes egna, även om de var i princip likadana). När de hade lekt av sig lite och vi hade ätit lite mackor gick vi ut en runda på stan med vagnarna, man känner sig inte lite i vägen när man är 3 stycken ;)

Imorgon blir det leklandet med dem och några till och sen är det babysim på eftermiddagen! :)

 

Isabelle Svensson

Heerrreee gud va söt ungen är! :D

sahra

söt hon e =)



tack så mkt. de va första gången jag lyckades skriva alls om de sen pappa dog. lite av tankarna som far runt i huvudet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress