18 nov 2009 - Inredning

Fotade Meja litegrann i förrgår, här kommer 4 av de bästa bilderna!



Mitt hjärta <3

Hon har blivit så rolig nu. Hon har ju kunnt vända sig mage till rygg ganska länge, men nu har hon kommit på precis hur man gör, så eftersom hon aldrig har gillat att ligga på mage rullar hon ner så fort man lägger henne nu :P Knasunge! Det var alltså meningen att jag skulle tagit kort när hon låg på mage i måndags, men det ser ni ju hur det gick! ;)


I måndags kväll

- Titta vad jag kan!!



BVC-besöket i måndags gick som sagt väldigt bra. Upp bättre än någonsin i vikt (äntligen!) och vår distriktssköterska var väldigt fascinerad när Meja låg och gjorde sina "sit-ups" på skötbordet! Ligga ner är ju riktigt tråkigt när man kommit på hur man sitter. (Hon kan alltså inte sätta sig upp från liggande, men hon försöker allt hon kan :P). Hon tyckte i alla fall att skitungen var mycket före sin tid.

Igår var Mattias ledig, så jag städade undan massa tvätt o.s.v. och han tog hand om Meja + dammsög och torkade golven. Skönt att ha det gjort! Sen på kvällen var det inredningparty här :) Tyvärr inte så många som kunde komma, men över 2000 i försäljning blev det i alla fall så jag ska få en fin värdinnegåva! (http://www.zbh.se <- Värdinnegåvor, den sista; kronorna) Det var trevligt i alla fall och lite fika blev det =)

Idag kommer (alldeles strax faktiskt) Mattias lilla nyaste kusin (2 månader yngre än Meja) hit med sin mamma och ska umgås lite :) Alltid kul! Sen i eftermiddag kanske det blir en promenad med Carolinr när hon slutat jobba. Nice! Ha en bra dag, det ska jag ha ;)

Avslutar med "dagens outfit" för idag (inte på mig dock ;))

Melinda - Mamma till Maja ♥

Så söt hon är :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress