2 nov 2009 - Oj!

Oj så slö jag vart med uppdaterandet nu då. Sorry, men har helt enkelt inte hunnit/orkat ;)

Det blev faktiskt lite städat i torsdags! Påbörjade garderoben. Dock har den stått ofärdig sedan dess eftersom jag inte hunnit slutföra det, men jag började i alla fall ;) Är lite mindre än hälften kvar av min(a) och sen Mattias oxå. Tänkte vara lite snäll och ta hans med när jag ändå håller på. Måste verkligen få klart det nu, för eftersom jag har tänkt göra det så länge så har jag inte velat slänga in den rena tvätten, och därav ligger den samlad borta i gästrummet i högar, inte så nice :P På kvällen fixade jag lite mysmiddag med tända ljus och findukning till Mattias kom hem =) 

Fredagen blev det Leklandet med mamma & syskonen, Meja premiärade med att åka rutschkana för första gången =) Med sin mamma/moster såklart. Hon fattade dock inte så mycket av det och var hyfsat likgiltig. Alla bilder kommer längre ner idag. 
Därefter åkte vi hem till mamma o co. och Meja stannade där medan jag åkte in och skulle träna. Fick blixteront i huvudet typ direkt så blev inte mycket med det. Cyklade 5 minuter som uppvärmning och körde benövningarna, sen blev det inte mer. Satt och glodde på M+bror ett tag när de tränade (det kanske oxå förbränner?!) och sen gick jag och duschade och bastade en lång stund.

I lördags...ja, vad gjorde vi i lördags? Att man kan glömma det så fort. Städade lite och så i alla fall. På kvällen bar det av på spelkväll i Spandelstorp med några från Familjeliv.se för mig och Meja, det var jättetrevligt!! God mat, veggolasagne & sallad, och massa skratt till både Med andra ord & Med vilda gester. Jag och Veronica ääägde på båda =) Och när vi körde individuellt på slutet kom jag iaf tvåa ;) Meja skötte sig exemplariskt med tanke på att hon faktiskt vaknade genomförskyld på lördagen, lite gnäll men över förväntan =)

 

Igår var det jag som vaknade upp med ont i halsen och kände mig dålig (och Meja fortfarande oxå). Åkte i alla fall iväg på kalas på eftermiddagen hos Mattias släktingar. Ingen combat blev det =( Kvällen spenderades luuugnt och plöjde lite mer c/o Segemyhr, haha det programmet är så  klockrent. Vi har plöjt igenom två säsonger nu om kvällarna under någon vecka. Lånade DVD:erna av mamma och dem.

Nu ska vi snart städa klart garderoberna är det tänkt. Hörs imorgon eller kanske onsdag, inte senare, lovar ;) Puss&kram



Leklandet


Fotade massa igårkväll när vi kom hem från kalaset. Här är några av resultaten :) Tänkte att det är kul att ha lite bilder på oss med gullungen oxå och inte bara på henne!

<3 Jag älskar er mina sötnosar! <3



Förresten, nu har vi lagt undan en del kläder i stl. 50 och nåågra i stl 56 börjar oxå bli lite trånga, iaf på längden. Trist att hon inte kan använda de fina kläderna hon har i de storlekarna mer sen, men hon har ju ändå haft det länge! Nu väntar 62, där hon har såååå mycket fina saker =) Hoppas hon kan ha det lika länge bara...

Melinda

Har hon inte börjat använda strl.62 förrens nu?! :P

Maja har haft det länge tycker jag, vissa 68 kan hon också ha!



Fina bilder :)

Shannara

Hehe... strl 62? Milo har börjat med 74 nu... ehrm... =)



Härliga bilder på lillan!



Kram

Emma

Aaaw, fina bilder! :) Lillbruden börjar bli stoooor hihi... Det är tråkigt då dom växer ur fina favoritplagg, men kul då dom kommer i andra kläder som ligger å väntar ;)

Maliiin

Tycker med det är trist när de växer ur kläderna! Saga hade massa fin i dem storlekarna men som hon nu vuxit ur!! Ibland vill jag köpa likadana kläder fast i större storlek :)

Helen

På onsdag hinner du nog INTE att skriva...;) . Då blir det ju Ullared för HELA slanten...



Skönt att kunnat haft 56 tills nu - inte alla som kan det! Ni e såååå söta o fina på bilderna - mina gull;)!! Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress