1 okt 2009 - YES! :)

Är det verkligen oktober redan? Sjukt ju. Vart tog sommaren vägen? :O

Vågen besöktes i morse och jag blev positivt överraskad :) Hade gått ner det jag "gått upp" de senaste helgern + lite till så drygt ett kg - :) Även fettprocenten visade - och muskelmassan +! Bra jobbat Sussi! En centimeter mindre i midjan oxå sen i måndags. Sammanlagt på 3 veckor är det nu:
Vikt: -2,5 kg

Midjemått: -5 cm

Fett%: (bara mätt för en vecka sedan) -0,6%

Muskel%: (-||-) +0,4%

Igår var jag & Meja bara hemma på dagen, och jag var laaat! Plus att hon fortfarande var på halvkinkigt humör till & från. Vid kvart i 5 åkte vi hemifrån, lämnade henne hos min kära moster i Rödeby, hämtade upp Mattias på jobbet & åkte in och gymmade =) Första gången jag gjorde det sen...oktober-november förra året?! Gjorde mitt nya pass jag fick av Niklas förra veckan, & det gick faktiskt över förväntan. Benmaskinerna klarade jag lika mycket i som innan, och gick hyfsat bra i resten oxå, hade inte försämrats allt för mycket i alla fall, woho! :D

Åkte & hämtade min lilla älskling igen & åkte hem. Åt & mös lite, sen var det bedtime.
Maten igår bestod av:
Fil m. linfrön & kanel
LCHF-köttfärspajen från i tisdags
1 avokado med ishavsröra
1 banan efter gymmet
Lax gjord i ugnen med broccoli & morötter + smält smör



Idag är det piss-/mysväder ute så jag & gumman ska bara vara hemma, kolla lite TV & städa av lite. Sen ikväll bli det middag hos Linda, Markus & Tindra! ♥



Snuttis igårkväll:


...och här ligger hon just nu & tränar sig =)

Cattis

Jo det ser jätte mysiga ut, och han behöver ju snart nya kläder :) hehe...



Vilka fina kort, syns att du också har en systemkamera :) Visst är det skoj att ta bilder nu? :D

Cattis

Just det STORT grattis till viktnergången :) Själv står jag stilla just nu...men det är ändå okej eftersom jag tappat 5 kg så det är bra att kunna stå still och hålla en stund också :)

Cattis

Jo det är ju så jag känner, ståt stilla nu i 2 veckor. Men jag har varit hemma hos mina föräldrar så kan ändå inte äta som jag gör hemma, utan har ju fuskat eftersom mat måste man ju ha. HEHE...så jag är tacksam att jag stått still :D



Sen tror jag att något har hänt med ena knät har så sjukt ont när jag går :/ Så jag ligger lite nere med träningen en stund för se om det är överansträngning eller något annat.

Hanna

Fan vad duktig du är gumman :) men hur kolla du fett procent och detta egenlitgen? Synd man inte mätte sig från börjar.. har ju ingen koll alls, men lite måste man nog ha minskat :). Joo, visst ser dom alldagliga ut? Men rötotten är ju ooootäckt smal, right? Och du, meja är GUDOMLIGT söt. Längtar tills i morgon :)

Zandra

Grattis!! Vad duktig du är! :)

Sötnos till unge har du med! ;)

Anonym

Duktig du e gumman!! Och SÖÖÖÖT är hon - så in i baljan!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress