14 okt 2009 - Bio

Glömde ju skriva något "viktigt" i måndags...snutt vände sig från mage till rygg flera gånger, så nu kan hon på både hållen =) Min duktiga lilla tjej! :)

Igår gick både maten och motionen finfint! Eller ja, fikat på kvällen kanske ska räknas bort ;) Jag och Mejis var bara hemma på förmiddagen, gick en promenad på en timme med. Sedan lämnade jag henne hos sin farmor så jag & Mattias kunde åka in & träna. Blev gym & även om jag könde mig omotiverad eftersom jag inte kunde gå på combaten så blev jag nöjd med passet till slut =) Körde rodd som uppvärmning 5 minuter / 1 km. Sedan i styrkepasset la jag in 3 kortare konditionsblock á 3, 3 & 5 minuter på orbitrek, löpband 10 km/h & cykel. Blev lite svettigare än bara styrkan =)
På kvällen sen blev det ljusparty hos pappsens sambo Ewa, mycket trevligt. Köpte en fin adventsljusstake och lite ljus! :) Förälskade mig även i ett fiiint änglaspel, men det kostade över 600:- =(
Saknade gumman as hell igår, var ju borta från henne 15-21 nästan. Åååh vad jag kramade och pussade på henne när jag kom hem!!  Gnällig hade hon vart oxå, men var superglad när jag kom hem, så saknade väl mamma bara ;)
Maten bestod av fil&linfrön till frukost, resterna från måndagens hamburgare & på kvällen 2 mackor & 2 små kolakakor.

Idag har vi bara myst. Åt råkostsallad, lax och hemmagjord hollandaisesås som jag lagade till igårkväll både till frukost & lunch :P haha vilken frukost, men äggen var slut och var inte sugen på fil idag igen.
Jag har även städat ur ena köksskåpet, det värsta med burkar & sånt skrafs i. Nu ser det tyvärr ut som skit på bänken bara, menmen, det får vara till imorgon när jag kan fortsätta. Nu ska jag snart laga till lite skink/fetaostsallad, mums! Sen ska jag åka hem med det till älsklings bror, äta och så ska han passa lillan medan vi går på bio. Idag ska jag väl inte sakna ihjäl mig lika mkt eftersom det bara blir 1½ timme ;) Fast saknar ju henne såklart så fort man är ifrån henne...

Lite bilder med, 1 när hon skulle sova i förrgår, 2 när hon leker i babygymmet, 3 när hon stod i mitt knä och försökte fylla blöjan (vilket hon lyckades bra med eftersom det blev klädbyte sen... :P), 4 är hon lite mätt ;) De 3 sista från igår alltså.
De i stolen är från idag på morgonen & videon från igår =)








Madde

hehe va gullig hon e:) Duktigt att hon kan vända sig helt, Melsa kan inte sånt än o hon är ändå 4 månader! Men babblar lika mkt hehe=)

Maliiin

Sv: Saga blev 10 veckor i måndags :) Ett sånt gym tänkte vi med köpa, föll för 'diamanterna runt om :) Men det blev ett annat!

Jenny

Vad söt hon är=) Märks att dem är ungefär lika gamla, pratar och ett kroppspråk som liknar Lucas.

Skönt att hon går upp i vikt med, som sagt spelar ingen roll vad dem äter bara dem får mat=)

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress