22 okt 2009 - Shopping
Igår gick vi upp, slappade lite, och sen åkte vi hem till mamma en runda eftersom hon skulle iväg till möbelaffären. Tänkte att det är alltid kul att gå och titta lite! :) Blev en sväng till maxi med, men inga tomteluvor där heller än =( åååh! Måste ha till julkorten ju, vill beställa dem nu eftersom jag har lite andra beställningar som ska iväg samtidigt... Tänkte gå upp en sväng på vinden sen och leta om jag hittar någon bland julsakerna. Köpte iaf vantar och ett pannband, får så jäkla ont i öronen när jag är ute om det är kallt!

När vi kom hem igen körde jag lite Wii fit hos dem en halvtimme och sen frågade lillebror om vi skulle med till stan eftersom han skulle köpa halloweenkostym, så vi åkte dit. Hittade en söt klänning till Meja på P. o P. som jag tänkte hon skulle ha på julafton =) Hittade även Farsdags-present till Mattias & halloween-servetter så det blir liiite säsongsbetonat iaf :) Orkar inte pumpa i år...Sen köpte jag faktiskt en liiten söt nalle till M bara för jag tycker om honom så mycket! :)
Åkte även till Maxi en runda till & hittade burkar man kan lägga kolor & knäck & sånt i till jul!

Hem sen och släckte ner, tände massa ljus och lagade mannagrynsgröt till M kom hem från jobbet efter 8. Han blev så glad så för myset och sin lilla nalle =)

I eftermiddag kommer Issa hit på lite mat och jag ska försöka hemmaträna någon gång under dagen med.


Lite bilder


Detta set kom pappas sambo med i söndags. Hon har stickat det helt själv, supergulligt!! Fick massa kommentarer om det när hon hade det på sig på stan igår! :)


Nallen jag köpte till Mattias igår



Mejis i förrgår/igår

1 - Mamma, vad är det för ful grej du prasslar med..?

2 - ...fast lite rolig är du allt ibland

3 - Hur hamnade den här nu då? ..och hur får jag bort den? :S

4 - Undrar vad som finns inuti som prasslar så??

Tur man själv är såhär pigg & glad på morgonen ;)

Emma Viklund

JUST D JA!!! Lilla söta Meja blir 3mån IMORGON! :D Aaaw... Vad fint det stickade set:et var! Skulle vilja ha nåt åt Viggo med, det är ju så himla sött med stickat på bebisar!! :) Vad söt hon är Meja!

Melinda

Det finns ett jättegullig tomteset på h&m :) en tomteklänning, med byxor och tomteluva :) det funderar vi på att köpa till Maja! Så vi kan knäppa kort på henne i den outfiten och sen skicka som julkort :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress