25 okt 2009 - Gröt!

Det var riktigt, riktigt trevligt igårkväll! God mat oxå, om än midre nyttig ;) Vaniljpannacotta (stavning?) till efterrätt som var huur god som helst!

Meja fick liite gröt idag på morgonen och det gick finfint :) Var ite svårt hur man skulle svälja och så bara ;) Jag bestämde mig alltså för att prova, för som någon skrev (tack :)) så äter hon inte om hon inte är redo =)
Kommer lite bilder ist!


Igår



Idag

Maliiin

Har med tittat på den dressen fast jag vill ha den röda :D

Emma Viklund

Vad söt hon är! :) Roligt när man kan börja mata med sked!! :D Ser jag fram emot..



Vi ska nog med börja med gröt till lillfisen våran snart! :) Dom äter ju ändå inge mycket i början, så lika bra att träna på! :)

Alfva

Ja, vi började också med gröt igår! :) Däremot måste jag köpa en sån riktig bebissked. Jag använde en vanlig, den är ju både tjock och tung!



Kul att se hur gröten åker in och ut ur munnen med tungan först innan de fattar hur de ska göra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress