15 sept 2009 - Stäääda
Jahopp, inte mycket har hänt dessa två senaste dagarna. När jag har hunnit (d.v.s. då snuttis velat sitta själv i babysittern eller sovit) har jag påbörjat "projekt storstädning" här hemma. Har hittills hunnit med vitrinskåpet, CD-pelarna, köksbordet & soffbordet. Då har jag verkligen varit jättenoga och dammat allt, in- och utvändigt, sorterat allt o.s.v.
Var en underbar natt inatt :D Meja somnade vid 22-tiden och vaknade vid 05.30 :D Åt, somnade om direkt och vaknade vid halv 10. Så skönt!! Kände mig riktigt utvilad i morse. Hon har sedan varit på topphumör hela dagen och bara lett så fort jag har kollat på henne för det mesta. Blivit lite kinkig ett par ggr, men inte så konstigt när hon har en mamma som inte bryr sig om henne utan bara städningen ;) Men då har vi busat lite så har hon blivit glad igen! :) Underbara unge!
Inte konstigt hon sov länge inatt förresten, När vi hade varit i varmbadhuset igår (hon tycker förresten bara det är roligare och roligare för varje gång) så somnade hon bara till ca 20 minuter och sen var hon vaken i princip hela eftermiddagen och kvällen. Så hon var nog trööött! Brukar ju sova massa annars efter badet. Blir nog förhoppningsvis en bra natt inatt oxå för hon har knappt sovit idag heller, bara sisådär en kvart - 20 minuter åt gången.



Gårdagens mat:
Frukost - Stekta champinjoner & bacon
Lunch - Nachofärs med grönsaker och fetaost
Mellanmål - 1 glas yoghurt
Kvällsmat - Havregrynsgröt

Dagens mat:
Frukost - Kokt ägg och makrill
Lunch - Köttfärsröra med paprika, lök & champinjoner i
Middag - Laxfilé med hollandaisesås och broccoli & blomkål
Till kvällen - lite cashewnötter
issa

så söt hon är...

Linn

Va duktig du är med maten:) Själv är jag glad om jag hinner göra mig lite gröt på morgonen hehe. Har också börjat med storstädning här hemma, ett rum om dagen har jag, e lättast så o vad man brukar hinna med:) Får du betala för Meja när du är på varmbadhuset, och får du ta med henne alla dagar eller är det bara när det är familjebad? Ska åka in med Pontus någon dag tänkte jag.

Lik mamma e hon lilla Meja, o jättesöt!

Helen

Världens sötaste:)!!!

JOHANNA

Vilken liten sötnos du har :) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress