2 sept -09 - Jävla skiiiit!




Jag klarade inte omtentan... Fattar inte vad med just denna tentan som ska vara så jäkla svårt?! Blir precis tokig. Tur att jag redan har studieuppehåll denna terminen, annars hade jag fått ta det ändå då man inte får påbörja nästa år om man inte klarat alla tentamen. Ska i alla fall in till skolan och kolla hur mycket som fattades en dag, kanske kan tjata till sig någon poäng till. Åååh! =(

Inatt sov Meja till kvart i 3 i stället för halv 2, kändes faktiskt himla skillnad på den timmen! Skönt. Vaknade andra gången halv 7 i stället för halv 6. Hoppas hon fortsätter skjuta på det lite mer och mer för varje natt! :)

Började med lite GI/LCHF idag för o försöka få ner vikten lite. Äter kanske kolhydrater någon gång om dagen, och ska inte köra stenhårt heller, men försöka i alla fall. Började dagen med frukost bestående av makrill och kokta ägg + en babybell-ost ;) Lunchen blir rester från igår så blir lite ris- och kasslergratäng. Dock är det i alla fall fullkornsris så åtminstone lite lågt GI. Ikväll blir det köttfärslimpan de gjorde i MAXI-köket igår, var himla god! Skulle egentligen vara klyftpotatis, morötter o lök runt om, men jag tänkte köra min halva med morötter, färska champinjoner, lök och färsk broccoli. Sen över med lite sås o in i ugnen =)

Nu ska jag & Meja snart hem till mamma o gå en runda, sen ska vi till sjukhuset o röntga hennes höfter. Görs på alla bebisar här. Sen blir det stan, och ikväll kalas. 

Bilderna är tagna med nya systemkameran. Har inte övat än! 

Helen

... trodde du ja...

Jenny

Jag såg till att Lucas o Meja får gå i samma grupp, roligt om man känner någon ju så hon flyttade någon annan o så fick ja den platsen:P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress