24 sept 2009 - TRÄNING!

Internet har legat nere IGEN :( Men nu när det väl funkade igen har jag installerat ngt program som tydligen ska hälpa. Får väl se...

I förrgår blev det BodyCombat på Aktiva & igår Box. Det har varit så skitkul & så skönt att komma igång med riktig träning igen. Supermotiverad! Jobbigt som fanken har det varit, men klarat av att genomföra båda passen utan att slöa av, skönt!



Annars har väl inte hänt så mkt. Mejis var hos gammelmormor (min mormor) i tisdags medan vi tränade, & igår hos farmor. Idag ska hon till farmor igen, för jag ska in & ha personlig träning med Niklas. Få mig ett bra komigångstyrkepass på gymmet efter allt slöande. Magövningarna på Combaten & boxen har inte varit att leka med :P Kommer lite bilder här i stället, kommer inte på mer & skriva.

Hos farmor, hälsar på Teddy:



Oxå hos farmor:


Vår starka lilla tjej =) :


2-månadersdagen firades med fika på stan:

 

Morgonhumöret idag, hon älskar verkligen morgnar!

 

Helen

Hon e sååå söt!!! Vad jag kommer att sakna henne!! Och dej så´klart!! Puss o kram

Emma Viklund

Vilka härliga bilder, hon är så himla söt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress