7 sept 2009 - Bad!

Varit en bra dag idag. Var lite jobbig natt först bara, lillan vaknade redan klockan 1 första gången o hade svårt både att äta och att somna om igen. Sen vaknade hon igen vid 5 och ville inte somna om då heller. Menmen, till slut så... :P Var vaken vid 7-tiden och jag var såå trött och ville bara att hon skulle somna, men så fyrade hon av världens största leende, och mammahjärtat bara smälte =) Min lilla älskling!

Vi åkte upp till Nettan och Neo och gick en runda med vagnarna med dem, och sedan fick vi snabba oss hemåt och till BVC. Hennes viktuppgång var godkänd, 310 gram på 2 veckor, så nu väger min stora tjej 4220 gram och är 55 cm lång. Jisses vad stor hon börjar bli =) Och utvecklas mer och mer för varje dag!

Efter BVC hämtade vi min lillebror och åkte till varmbadhuset och badade igen =) Lillan tyckte det var lika mysigt idag, hon bara älskar att bada! :) Gick en runda på stan oxå och köpte mig nya träningskläder, måste ju ha något att ha på mig när jag kan börja på Aktiva igen, bara 2 veckor kvar till efterkontrollen nu, sen j****vlar :D Då ska de tränas!! Börjar med BodyCombat på tisdagen ;) I alla fall, köpte ett par svarta 3-kvartsbyxor och 2 lite längre linnen. Känns som en bra början med snygga kläder i alla fall ;) haha!

Dagens mat:

Frukost - Kokt ägg med skinka, lite yoghurt med linfrön

Lunch - Resterna från falukorven igår
Middag - Lax med smält smör, rivna morötter och gurka,
 och en liten potatis slank oxå med ;)

Dagens motion: Ca 30 minuters promenad (+ lite gång på stan såklart ;P)

Fick till så jäkla söta bilder på Mejisen igår med jag måste dela med mig av! :) (klickbara)


Saga

sv: Ja, det går ju verkligen löjligt fort :) När jag tittar på bilder från när hon var ny så tycker jag att hon ser "mycket" större ut nu.. man hänger ju inte alls med!

Cattis

Vilka fina små kort =) Du har börja lära dig ta kort med kameran?

Alexandra - Neos mamma

söta bilder :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress