- Ny header
Madde

Tack=)



Snygg header! Men du e ju jätteduktig så det förvånar mig inte ett dugg!

Hur mår ni?

Madde

Jag förstår att det är tufft när man inte får den tid man vill, men då får du njuta extra av den tiden ni faktiskt får=)

Vi har det fint, vi reser till Danmark ngn dag i denna kommande vecka o stannar borta en vecka! =) Blir spännande!

Emelie

skönt att höra att det inte bara är jag som funderat på det. ja det blir ju lite skillnad när man jobbar sen, men barnet kommer ju fortfarande sova om natten.

fin header!

Vi2blir3.se - Malin

Jo de vet jag =) Men du får utbilda dig vidare till barnmorska om du vill jobba på BB/Förlossningen eller Barnsjuksköterska sen när du är klar med ssk. Jag har inte bestämt mig än om jag ska läsa vidare till sköterska. Jag tar en utbildning i taget och sen tänkte jag hinna vara mamma =)

Vi2blir3.se - Malin

Tack =)



Jag blir klar i september skulle jag tro, ska läsa lite "extra" kurser bland annat =)



Ja jag förstod de =) Ska jag plugga till ssk blir de nog bb/för eller barn =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress