100415 - Ledig
Har varit ledig igår & idag, och även om jag tycker det är jätteroligt på praktiken har det varit förbannat skönt ;)

Har några bilder på Meja från häromdagen jag inte lagt in i datorn tidigare, mamma o co. var i Ullared förra veckan, och shoppade så klart en del till henne! Regnställ, flytväst, pool m.m. Tack!! Även bild när hon har på sig sin GranCanaria-tröja.



Igår gjorde vi inte så värst mycket. Jag var och övade med kantorn inför söndagens sjungning i kyrkan, och så var jag och Meja med mamma och gick en promenad ute vid Rosenholm medan lillasyster tränade konståkning.

Idag har det ju varit superfint väder, dock lite kallt i vindarna. Vi har i alla fall varitt ute en del, gick en runda efter frukosten, och Meja har varit ute och åkt på sin rutschkana (även den present från mormor, tacktack). Vi åt även lunch ute på uteplatsen, myspys :)

De ringde även från jobbet innan och frågade om jag kunde jobba på söndag, och eftersom jag inte jobbat mycket sista tiden så lockade en heldag med 100% OB...kruxet var ju bara att jag egentligen hade praktik, så jag bad att få ringa upp. Kollade mitt schema på praktiken och hade sån tur att jag låg + på timmarna, så jag kan stryka söndag :) Roligare på praktiken iofs, men en tusing extra nästa månad lockar mer. Jag ska ju ändå göra ett visst antal timmar, så det är ju saksamma när jag gör dem. Man blir ju inte direkt stenrik av att vara student, inte ens med fullt lån.

Ikväll blir det AktivaStep och därefter ut & äta med lite folk från jobbet för att fira styvmammas 50-årsdag lite till.
Kajsa

Sv; Jo det är som så att jag dels under maj månad ska försöka mig på en intensivkurs till körkortet och sen i juni börjar jag mitt nya jobb på Ragn-Sells :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress