100420 - Ledig & trött

Hittade till att börja med lite gamla bilder i systemkameran


Leklandet 26/3


Påskdagen (4/4)




I söndags morse var jag och sjöng i kyrkan, gick okej tror jag. Kantorn (som dock var ledig) hade fått höra att det hade gått jääättebra tydligen, så får väl vara nöjd ;) Lite intjänade pengar i alla fall!
Därefter blev det jobb på Maxi hela dagen lång, sjukt seg dag! Det var ju postkodsmiljonärens grannyra inne i stan med, så många var ju säkert där i stället på eftermiddagen. Köpte skor till Meja på Maxi med eftersom vi tänkte att hon behövde ha det om hon ska gåöva lite snart, jättecoola :) Dock var de jättestora, det fanns inte mindre än 25, och de var skidvarning på. Så de får nog bli höstskor i stället. Hon stod stadigt i dem iaf, stod själv en lång stund, så nu är jag på Traderajakt efter andra. Det verkar lovande :) 

 

Igår var det sista dagen (eh, ja, sista på en dag i alla fall :P) som jag skulle upp i gryningen. Praktik 7-15.30, det var mycket igår och för första gången gick jag riktigt hela passet ut, och hade kunnat vara kvar ett tag till med... Jag trivs i alla fall jättebra fortfarande! :)


Knaskise! Hittade honom såhär i sovrummet igår ;)

I morse tyckte vi det var dags för Meja att äta själv, så hon fick omelett och smörgås idag, och åt upp alltihop :) Smörgås har hon iofs ätit själv förut oxå, men i alla fall! Efter frukosten blev det ett bad för henne och massa plask däri. Sedan gick vi ut på en promenad med M & hans mamma + hundarna och sedan blev det lite fika där. Fick även deras gamla barncykelsadel, så när vi kom hem fäste jag den på cykeln, och jag och Meja cyklade en lite jättekort runda för att prova. Hon verkade dock inte bry sig så mycket. 


 

Ursäkta att bloggen verkligen är skittråkig för tillfället, men jag är så förbannat trött. Är väl det här med att komma in i ordentliga rutiner igen, jobba 8 timmar o.s.v. Plus plugga lite med. Får bli lite bättre igen i sommar när jag är mammaledig igen, lite mer tid då!   
Alfva

Tack för dina tankar.. :)

Klart man får fråga. Han ramlade ihop under en golfrunda i Jakarta (Indonesien). Vet inte vad den medicinska termen på det hela är, men någon typ av blodpropp i hjärnan, så det gick fort.



Fast inte känns det lättare för det.. :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress