100812 - 22

Var ett tag sen en vanlig update nu, men har haft fullt upp med semesterbilder & sånt ;)

I lördags förmiddag var det kalas för M:s kusiner som fyllde 4 & 6 år :) Vi fick god mat och fika, och de fick en drake resp. ett gipspysselset. Meja var så fin så i en av sina födelsedagsklänningar & sina finskor :) Jag hade på mig en ny tröja som jag köpte i Ullared, men hann inte ta kort innan den blev nersmutsad =( Får bli nästa gång!



I söndags åkte vi till Leklandet på förmiddagen med Linda & Tindra. De sprang runt en massa & så blev det lite lunch för flickorna där med.



Annars måndag tisdag gjorde vi inte så mycket. Plockade lite hemma och så bara! :)

Igår kom mina tjejer (3 av dem iaf) hit för att fira min & Mejas födelsedag med lite lunch & fika. Det bjöds på hemmagjord pizza & cupcakes, pizzan blev goood tycker jag iaf! Gjorde botten med grahamsmjöl & fullkornsdinkel, så lite nyttigare blev det faktiskt :) Sen lite blandad fyllning - köttfärs,lök,tomat / köttfärs, ananas / skinka / skinka,ananas / skinka,tomat / skinka, champinjoner. 
Meja fick fina presenter, 2 trä-marraccas & sen "stapelboxar" med siffror m.m. på. Superfint! :) Jag fick fina trosor & blomma + triss-lotter - som tyvärr var utan vinst :(
Tjejerna gjorde Meja till en liten prinsessa och fotade massa, så efter matbilderna kommer lite av resultatet :P

Hemgjord pizza hemlagad



Idag är det jag som fyller år, och bli hela 22 år ;) Fick frukost på sängen och fin present av mina älsklingar i morse, men den uppdateringen får bli imorgon :) Hej på er!

malin - mamma till nova ♥

Grattis Grattis :) Hoppas du får en fin dag!



Hon är så söt din lilla tjej :D

Har ni köpt den där pottan som spelar musik i ullared? Den vill jag också köpa och funderar på om den kan finnas där?



Elin

Grattis! Hoppas du får en fin födelsedag :-)

Malin

Saga har med dem stapelboxarna och hon älskar dem. Lägger jag ihop dem så tycker hon om att ta ut alla igen och sen lägga i dem och så kan hon hålla på länge :)

Melinda - Mamma till Maja ♥

GRATTIS :D



Vilken söt liten prinsessa! Vart Mejas hårband köpt?! Har letat efter ett sånt.

Birgitta

Stort grattis på födelsedagen !!!

Alfva

Stort grattis!

Men satan vad gammal jag känner mig! ;)

Melinda - Mamma till Maja ♥

Jag hoppas verkligen de där med sömnproblemen går över :/



Jaa, hårbandet var jättefint! Du får köpa ett sånt och skicka till mig ;) hahaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress