100822 - Jobbelijobb
Skrivet igår (blev inte publicerat av nån anledning :S)

Åh, vad jag var trött när jag vaknade i morse av att klockan ringde! Då kändes det sådär att jag faktiskt hade bett om att få jobba ;) Menmen, desto roligare blir det den 25 september ;)

Timmarna mellan 8 & 16 spenderades alltså på Maxi idag. Tiden gick fruktansvärt sakta hela dagen, plus att jag hade glömt min goda tacos-lunchlåda hemma =( En mindre bra jobbdag m.a.o.


Meja hade tydligen sopat medan jag var på jobbet, rent och fint här hemma nu ;)

Sen jag kom hem har jag mest myst med Meja och så, var ute en liten runda innan så hon fick åka rutschkana lite (=klättra på rutschkanan :P)



Nu ikväll har vi bara ätit lite ostbricka och kollat på film =) Nu är det sovtime! Sov gott alla =)




Idag ;)

Vaknade med ett ryck i morse vid 7 av att telefonen ringde, och flög upp och trodde att jag hade försovit mig eller något innan jag kom på att det var söndag, och jag varken har nåt ordentligt jobb eller har börjat skolan än ;) Det var i alla fall jobbet som ringde och frågade om jag kunde komma in 8 till 12, och snäll som jag är gjorde jag det. Åkte sedan hem och mös lite med älsklingarna innan det var dags att åka på kalas hos kusinerna som fyller 6 och 17 nu häromkring dagarna.



Förresten, det är ju livsfarligt att släppa lös mig på Maxi, har shoppat litegrann nu i dagarna ;) Igår hittade jag ett par gummistövlar till mig, har tänkt köpa det nu om man ska ut och leka med Meja när det är blött eller så. Hittade först bara Tretorn för 399:- och tyckte det var lite väl dyrt :S Men sen var det en kollega som sa att det fanns andra på REA för 99:- och jag hittade som passar :D Sen idag hittade jag en par fina starkt gröna mjukisbyxor till Meja för bara 59:- och en 3-pack strumpor i grönt, blått & vitt. Hon har typ 15 par rosa strumpor så tyckte vi behövde lite variation :) Sen hittade jag även ett knopp-pussel till Meja som jag har velat ha till henne ett tag, och hon blev överlycklig för det! =)



Nu ikväll har jag bara njutit av en sista dag utan pluggångest! Imorgon är det dags, då är det ny kategori här i bloggen - T4 ;) Godnatt!
Elin

Spännande med skolstart, lycka till :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress