- Bröstcancerföreningen Victoria (+uppmuntran)
Var och lussade idag, för bröstcancerföreningen Victoria, och shiiit vad bra det gick idag! Så skönt, vi satte allt! Hildas mamma var och lyssnade, och hon sa att allt lät rent, vilket vi ju kände själva med. Så skönt efter söndagen halvtaskiga framträdande när kungörelsen var. (Nu har förresten videon därifrån kommit in i förra inlägget.)


Vi allihopa :) Bilden är från Therese kamera.



Bakom kulisserna ;)

Vi fick även varsitt jättehäftigt USB-minne i form av en kvinna med rosa bandet på, tack så hemskt mycket för det!



På hemvägen stannade jag till i affären för att köpa lite fredagmys-mat och då kom det fram en man till mig och sa att han tyckte det var så synd att jag inte hade blivit lucia, och att jag hade sjungit så vackert i kyrkan senast m.m. Alldeles fantastiskt glad och stolt blev jag, och en sån sak betyder faktiskt mer än att faktiskt bli lucia! Att okända människor "hejar" på en och tycker man är bra. Underbar känsla =)
Madde

Vad blev det för mat? =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress