- Luciaveckan dag 3
Lördag

Shit vad det har varit mycket idag, men roligt är det =)

Kan ju börja med gårkvällen, kan säga at det blev jubel här när Jay vann ;) Hade en jättetrevlig kväll i alla fall! För mig spelade det ingen större roll vem som vann heller... Jag tycker tjejerna är alldeles underbara, vi har superkul ihop allihop faktiskt :) Både i allvarligare samtal och...mindre allvarliga, haha!

I morse började vi med en underbar hotellfrukost innan vi åkte på sånglektion på Kulturskolan som förberedelse inför kyrkframträdandet vi haft idag. Därefter har vi varit på äldreboenden och loger (fråga mig inte vad det är, typ hemliga sällskap/sekter fattade jag det som? :P). Dagens händelse var när hela ligan började gråta :P På ett äldreboende när vi skulle gå ut från avdelningen fick vi gå in till en man som inte orkat gå upp, och han började gråta jättemycket när vi stod där och sjöng. Jag kunde knappt sjunga, och när vi kom ut började allihop gråta. Luciamamman undrade vad det var frågan om, men shit vilken underbar känsla att beröra så!

I eftermiddag var det då dags för "stora" framträdandet i kyrkan, där även Kulturskolans körer är med. De sjöng massa först och sen kom vi in och sjöng 2 sånger och sen gick ut. Kändes sjukt pinsamt att vi sjöng så lite ärligt talat, kändes som vi kom in där som bimbos och visade upp oss och gick igen.

Den aktiva dagen har hållt på 8:30-20. Phu!



På Lions julfest nu ikväll

Nu är det definivt sovdags efter god middagsbuffé med kotlettrad m.m. och lite dusch och sånt. Hörs imorgon! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress