- Maddes blogg
Igår fick jag äntligen tid att fixa Maddes blogg, som jag tänkt göra ett tag. Blev ganska nöjd! Jag funderar dock på att unna mig ett Photoshop snart, för jag börjar bli sugen på mer funktioner än mitt Gimp har, även om det funkar bra det med =)


Klicka på bilden för att komma till bloggen!
Madde

Du är bäst!!! Klart du ska unna dig Photoshop då:)

Alfva

Jättefint!

Och ja, klart du ska ha ett photoshop! Då kunde du få snickra ihop en snyggis header åt mig med. Är sååå trött på den jag har ju, men är grafiskt handikappad!

Alfva

Låter som en bra plan! ;)



De ska få 20 sammanlagt... A har 16 uppe sen tidigare och har alltså en i varje "hörn" kvar...

Sara

Ja, den blev verkligen kanonfin. Jag sitter ibland och försöker pyssla lite, men får aldrig till något jag blir nöjd med, men du är ju jätteduktig =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress