101222 - Jullov :D
Skola har dagarna bestått av måndag-tisdag, igår satt vi efter den klarade läkemedelsräkningen i biblioteket och skrev hela vår projektplan! Såå duktiga och effektiva :) Skickade iväg det till vår handledare för att hon skulle kolla igenom det och idag hade vi fått svar med lite förslag på förändringar på ett par ställen där vi hade skrivit "man", vilket är mer talspråk, och liten ändring i syftet annars var hon nöjd =) Bara att invänta januari och examination + opponering.

Idag har jag jobbat på förmiddagen och känner mig lite hängig idag =/ Har slängt mig i soffan nu efter lite texmex-burgare till middag, och kollar Bonde söker fru, haha jag skrattar ihjäl mig åt Ann-Katrin. De andra två paren hoppas jag verkligen att det blir något mellan, och den siste ensamma bonden tycker jag nästan lite synd om! Hoppas någon kommer tillbaka till honom ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress