F*n f*n f*n! Det blev den där sista 0,1 pr...

F*n f*n f*n! Det blev den där sista 0,1 procentens osäkerhet över läkemedelstentan som "vann" :'( jag har gjort ett fruktansvärt korkat slarvfel och skrivit 5000/3000 i stället för tvärtom. Såååå arg är jag på mig själv! Det var ju den jag verkligen trodde jag klarat... Åååååh! Omtenta 3e januari :(

Alfva

Det kan hända den bästa ju! Och den 3:e januari så sitter det som smäck tjejen!

Elin

Men åh vad tjatigt... :-( Men det är bara på't igen, nu vet du ju att du kan!

Sara

Åh, fy vad surt. Jobbigt när magkänslan har fel, men nästa gång tror jag att du fixar det galant!

Kram

Josefine

Fy vad tråkigt att läsa!! Håller tummarna för att du har fel med att ha fel..Hmm...

Vad fin Meja blev i de nya byxorna;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress