100216 - Stockholm
Nu sitter jag här i Stockholm och jag är såååå trött och har sån jäkla hemlängtan! Just nu känns det bara som att jag inte fattar vad jag skulle hit om överhuvudtaget. Hoppas att det i alla fall känns bättre efter utbildningen idag.
Jag åkte med Linda och Markus upp igår, då de ändå skulle upp hit. Åkte typ halv 11 och inte framme förrän halv 6 eller så, så det tog sin lilla tid... Mötte upp Astrid vid globen-shoppingcentret för jag skulle ha tag i ett par leggings, men det gick åt skogen. Sen åkte vi hem till henne och käkade kebabrulle och drack Fanta. Jag kän säga att gårdagen var iiinte en höjdare vad gäller maten, åt McDonald´s på uppvägen, och sen det på kvällen. Jag mådde ILLA sen! Vi drog sedan iväg på bio, Snabba Cash, som var riktigt bra och lite otäck. Åkte hem och la oss och jag har tyvärr inte sovit spec gott inatt. Tog rätt lång tid innan jag somnade, sen har jag vaknade flera gånger, antagligen bara för att jag visste att jag skulle upp tidigt. När jag vaknade idag kändes det nästan som att jag var bakis, antagligen p.g.a. all skitmat igår. Har ont i huvudet och magen och allmänt seg! Får hoppas det lägger sig, annars blir detta inte en rolig dag. Och jag och Kajsa som skulle åka och äta på Pizza Hut ikväll, uuh min favvis ju =/ Får väl se om det blir en sallad för mig kanske...
Ha en bra dag allihopa! Jag ska fortsätta längta mig hem till min lilla snutt, känns så konstigt att vara så långt iväg =(
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress