100120 - Godmorgon
Här sitter jag och ska strax gå ut till bilen, (skrapa rutor?) och köra på förläsning i klinisk kemi i skolan. Kan uppdatera lite mer vad det innebär när jag kommer hem eller så, för jag vet inte det själv ;)

Glömde ju skriva häromdagen att vi hade klassåterträff med vår grundskoleklass i lördags kväll, alla var dock inte där, men en del =) Det jätte verkligen jättekul att träffa alla igen! Även om vi inte hade världens bästa sammanhållning i klassen (förutom "tjejmaffian") så är det ändå personer man har spenderat en hel del tid med genom åren ;)

Igår hade vi förläsning och metodövning om att sätta PVK (Perifer VenKateter, bild nedan) i skolan, det var kul att köra lite praktiskt. Gjorde på plastarmen, dock inte någon riktig eftersom det inte går att sticka mig knappt (bild nedan på hur jag såg ut efter förlossningen när de gjort tappra försök) och det känns lite orättvist om jag ska sticka någon som inte får sticka tillbaks. Nehe nu måste jag strax kila!


PVK


Mina vackra händer efter förlossningen, denna bilden gör dem dock inte rättvisa, de såg mycket värre ut!
blommigatjejen från FL

ÅTERTRÄFF GUD VAD KUL MIN GAMLA KLASS SKA OCKSÅ HA DET I MAJ ...

Erica

Bilden längst ned till höger där M skrattar är underbar =) man blir glad själv!! Åhh vad sött med en tand med KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress