100725 - Kalas med M:s släkt

3:e och sista kalasdagen avklarad :) Denna gång med M:s släkt + min pappa med sambo.
I morse var jag och sjöng i kyrkan, men det gick sådär, tyckte jag iaf. Jag tyckte jag hamnade lite i otakt med pianot och så, men det var ett par stycken efteråt som sa att det var jättefint, och det var ändå inte så mycket folk där ;) Lättförtjänta pengar på det sättet ;)

Tror jag gör som igår och lägger in bilder i stället från dagen sen :) 






Snuttis kalasfin :)


Idag hade vi tack och lov tid på oss att göra i ordning innan kalaset, så det blev lite finare och mer ordning än igår. Skönt att slippa stressen!



Lite kalas- och paketbilder :) Mattias kusiner är de andra barnen!


Mejas fina presenter hon fick idag :) Saccosäck med barbapappa, instrumentset, en fin traktor med olika ljud m.m. Jag fick ett spritkök och en tekopp+te. Superbra!


Kolatårta var gooott tyckte Meja :) Syns det?! ;)



Fick "laga" clowntårtan lite idag, kolatårtan fick det bli en ny eftersom den igår nästan tog slut.


Meja var så jättetrött ikväll, så hon somnade redan vid 7 i sin säng. Gosungen! :)

malin - mamma till nova ♥

Oj va mycket fina presenter hon har fått! :)

Och vilka fina tårtor! Har du gjort dem själv?



Får man fråga vart Hello Kitty regn settet är köpt? :)

Alfva

Stort grattis i efterskott! Och kul att hon började gå lagom till 1-års dagen! :D

Melinda - Mamma till Maja

Att ni hade dukat upp långbord och allt :P jisses! Här fick folk ta sitt fika och gå och sätta sig vart dom ville ;)

malin - mamma till nova ♥

Oj va duktig du är! :) Ser jätte gott ut också!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress