100609 - Göteborgsbilder & städning
Börjar med ett bildregn från Göteborg!


Meja på ditvägen


Lördagsförmiddagen spenderades på stranden & sedan hemma med lite middag


På kvällen begav vi oss till Liseberg där jag åkte Kanonen, Balder & Uppswinget! Första gången i Uppswinget, och den var RIKTIGT nice :) När Meja & jag stod och väntade på de andra nedanför Balder blev hon livrädd varje gång tåget åkte förbi och la sig mot mig (andra bilden), sötunge!


Även söndagsförmiddagen spenderades på stranden...


...och på kvällen gick vi ut & åt tacobuffé!


Måndagen hade jag & Meja shoppingdag på Nordstan, och åt lunch på PizzaHut (min favoritrestaurang in the world!) och sedan var det hemfärd.

Pizzabuffé...mm! Jag som knappt ens gillar pizza annars, men deras... :)


Blev en del inköp:
Jeans/stretchklänning, BikBok - halva priset 149:-
Lös klänning, Lindex - 199:-
KappAhl-kläder till Meja, 2 bodys & 1 par byxor - 138:-
Presentpapper, hjärtstekpanna, disktrasa, servetter & bakformar från Lagerhaus
Boken "Så länge vi båda andas" (4:e i Twilightserien), Bokia - 199:-
Hårband till Meja, H&M - 29:-

Och för er som gillar att läsa och inte läst Twilightböckerna, gör det! De är verkligen jättebra. Jag är inte så mycket för fantasy & så annars, men de är bra! Läste 1:a på Gran Canaria & nu tog 3:e slut i helgen, så jag var bara tvungen att gå & köpa 4:e ;)

Igår hade jag & gumman bara hemmadag, städade lite och så. Vi tog med oss M ut på en promenad på kvällen med, när det trista vädret som hade varit på dagen försvann. Nu ska vi snart ut till Babyproffsen & kolla paraplyvagn och kanske springa inom BVC & väga Meja med. Sen blir det hem och städa igen!



Sötfisan igår
Madde

Härliga bilder=) Ni verkar haft det riktigt bra därnere i Götet! =)

Melinda - Mamma till Maja ♥

Mysiga bilder! Ni ser ut att ha haft det jättetrevligt :) Härliga shoppingfynd också!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress