Nu är vi på tåget mot Göteborg! Meja...

img_0037 (MMS)

Nu är vi på tåget mot Göteborg! Meja har äntligen somnat efter att ha totalvägrat typ hela resan utom de 5 minutrarna hon sov när vi hade gått på. Det är iofs inte så konstigt då det är varmt som i en bastu här på tåget vi bytte till i Emmaboda. Förresten, jag blir så irriterad på folk som inte kan vara lite hjälpsamma! Skulle byta tåg med stor resväska + vagn och handväska, och såklart var det trappa på nya tåget. 3 st står utanför och bara tittar när jag släpar in först väska och sedan drar in vagnen :/   Vi längtar efter tjejerna och saknar M!

Maliiin

Blir med irriterad på sånna människor. Att man inte kan hjälpa till LITE! Då står dem istället och glor som fån.

Melinda - Mamma till Maja ♥

Fy vad irriterande med folk som endast kan stå och glo istället för att hjälpa till!

Maliiin

Förresten så har jag skickat ett mejl med lösenord till min blogg, för du ville väl ha det?

Vi2blir3.se - Malin

Jag tycker de är så oerhört otrevligt med sådana människor, givetvis så hugger man i och hjälper! Då kommer alla in på tåget snabbt och smidigt!Nää jag hjälper alltid till vare sig de är på bussen eller i någon rulltrappa, man frågar iaf "vill du ha hjälp?" - alla blir så glada så! Kanske få som är uppfostrade idag?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress