100302 - Snabbis
Tänkte smita in en snabbis och skriva ett kort inlägg bara innan jag ska plugga lite.

Hade basgruppstäff igår som gick finfint =) Pratade lite hjärtsjukdomar och så. Hämtade även ut Mejas pass, som var så sött så! :) Känns konstigt att se lilla henne på ett pass :P

Idag var det ju jättefint och soligt väder, så vi var ute och gick en runda innan med Emelie och lille Alfred innan. Haha han gillar verkligen inte mig, varit sur typ varje gång vi setts :P Ska nog gå ut en sväng till snart, gunga lite med Meja och dricka lite kaffe i solen =)

Usch, M tog helkroppsbilder på mig i morse för att jag skulle bli ännu mer motiverad. Det är ju INTE kul att se :P Desto roligare när jag får ta de nya bilderna när jag är klar sen :) (viktbloggen)

Nehe, plugga lite nu, gå ut en runda och sen in på BodyCombat ikväll, äntligen igen! :) 
Madde

Vilket jävla pucko!

Tycker du ska skita i henne helt o hållet, verkar bara va en avundsjuk liten fjortis som vill skapa problem!

kram

Elin

Gud vad duktig du är som tränar och verkligen försöker, jag har sagt att jag ska börja träna varje nyår men det blir inte så mycket mer än så ;-)

Melinda - Mamma till Maja ♥

Väntar med spänning på receptet ;)

Linda

Härligt!

Vill berätta att du inspirerat mig att ta tag i min form med ;)

SPark i baken och lycka till ! Kommer följa dig på viktbloggen me ;)

/Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress