100304 - Vår? :)

Jag hörde idag att våren hade kommit till Malmö =) Vi bor ju faktiskt inte långt därifrån, så snartsnartsnart ♥

Idag har vi i alla fall kört vår fullt ut här! Jag var först i skolan en sväng i morse, sen när jag kom hem tog jag med mig M & Meja ut på en promenad, och vi hämtade även upp M:s mamma och ena vovven. Var sedan ute och gick i en timme i det superhärliga vädret. Visst, det är kallt fortfarande, men bara man har ordentligt med kläder ute kan man i alla fall låtsas att det är lite varmt! :) Solen gör ju faktiskt väldigt mycket.
När vi var på väg hem kom vi på att vi borde grilla korv, det luktade så gott någonstans så vi blev sugna på det allihop! :) Sagt och gjort, vi drog fram en engånggrill vi hade kvar hemma, tog ut utestolarna och satte oss där i solen och grillade! Bara vi tände grillen luktade det hur gott som helst! Och det var det oxå... ;) Även Meja fick äte ute idag =)





När vi hade ätit tog jag Meja med ner och gungade, hon tyckte det var skitkul idag! Hon bara gapskrattade när jag puttade på henne =)

Nu blir det middag om en stund, sedan är det dags för BodyCombat. Har dock superont i baksidan av mitt ena ben, men hoppas det går bra ändå!

Elin

Vad mysigt ni verkar haft det! :-)



Sv; Tack, det ska jag verkligen försöka ha :-D

Vi2blir3.se - Malin

Åh vilken dag ni har haft! Så mysigt, man blir riktigt avundsjuk på erat grillmys i solen!



Sv: Tack! Ja nu har vi äntligen fått vårat lilla pyr, nu hoppas vi på att h*n stannar :D

Emelie

Jo det går att blogga med blogg.se men inte fullt ut. Går inte att lägga upp bilder och det var det jag ville göra =) Så blogspot var mycket smidigare.



Ser himla mysigt ut med korvgrillning =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress