100323 - *Pluggapluggaplugga*
Det är väl ungefär det dagarna består av just nu. Idag och imorgon kvar, sen är tentaplugget över, för hela denna terminen :D Full fart mot praktik! Fick papper fram avdelningen igår & det blir nog jättebra =) Verkar som att det är antingen dag- eller kvällsturer som gäller, antingen 7-16 eller 13-21.30. Längtar! Äntligen ska man få lära sig lite "på riktigt" ;)

Vi fick lite oväntat besök bestående av M:s bror och hans tjej i söndags, så det blev ingenting pluggat :S Menmen, igår var det måndag och basgruppsträff på morgonen, repetitionsgång med frågesport. Det gck hyfsat, inte bra, men jag kunde en del iaf. Det var fler än jag som inte hade full koll än ;)
Resten av dagen pluggade jag faktiskt, duktigt! ;) Har bara lite kvar att anteckna nu till idag, så jag har 1½ dag att bara läsa sen, det är bättre i fas än förra gången, då jag bara hade typ ½ dag att läsa. Så detta ska nog gå vägen hoppas jag! Jag hämtade ut min förra tenta häromdagen, resultatet var 47/57, 40 var godkänt och många låg tydligen precis där runt, så jag är nöjd!

Lekte lite med Meja igår medan M var och tränade och tog lite fina bilder. Det får avsluta dagens inlägg, nu ska jag fortsätta anteckna om njursten ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress