100509 - Kalashelg

Mejas nya fina hårspännen :)

Ja nu är jag tröööött, så när jag har skrivit klart här väntar sängen!

Igår skulle vi upp på konfirmation av M:s kusin vid 11. M själv åkte in och tränade på morgonen, men jag tänkte att jag inte skulle behöva ställa klockan eftersom Meja var hemma. Bara för det sov ungen (och därmed jag) till halv 10, så det blev lite stressigt...

På kvällen sen hade vi spelkväll med syskonen, både mina & M:s. Spelade både Vem vill bli miljonär Junior, Jeopardy (som jag f.ö. utklassade alla på) och Yatzy. Sen ville lillebror nödvändigtvis spela klädpoker (?) så det blev en liiiten runda :P

Upp tidigt idag till sjukhuset, började gå med sjuksköterskan idag. Vilken skillnad! Man gick mindre och så, men jag är tröttare i huvudet iaf, massa man ska komma ihåg och så. Är i alla fall jättenöjd med "min" termin6:a, hur go som helst =)
Direkt efter praktiken bar det av på kalas hos M:s morfar som fyllde 65. Tacos & fika :)



Grymt onyttig helg denna helgen, får bli nya tag imorgon...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress