100520 - Tacktack!

        
I lekparken i tisdags. (JA, jag ska oxå köpa en cykelhjälm, har bara inte hittat någon till hyfsat pris!)

Igår blev det i alla fall praktik igen. Började kl 7, och det gick faktiskt helt ok att gå upp för en gångs skull, det märktes att jag hade vilat i två dagar ;) Det var en ganska rolig dag, satte lite blod och gav injektioner och så.
När jag kom hem räknade jag lite läkemedelsräkning med, och det är ju egentligen ganska lätt, men jag var så trög i huvudet igår så jag inte fattade mycket, fick ge upp efter en stund :P
Vi åkte därefter hem till pappa + sambo och grillade, myspys! Och gott var det. Stannade där resten av kvällen sen, och stupade i säng när vi kom hem.




Förresten, vet ni vad som hänt?! :D Meja har somnat i sin säng TRE kvällar i rad nu :D Inte mycket gnäll eller skrik heller. Har lagt henne med vällingen och sen fått gå in och stoppa in nappen när hon börjat gnälla, och så har hon somnat :O Hon som varit precis omöjlig på sista tiden om kvällarna. Och hyfsat tidigt (för att vara hon) har hon somnat oxå, runt kl 9, precis lagom tycker jag =)

Hon hade ett par framsteg igår igen med, när jag gav henne majskrokar hos pappa & de sa hon plötsligt tacktack (eller ja, ta-ta). Sa det flera gånger sen när vi gav henne något. Sen när vi var ute och lekte på gården så försökte jag få henne att släppa ena handen när hon gick med mig. Hon brukar ju vara en liten fegis och vill hålla oss i båda händerna när hon ska gå, men precis som jag visste klarade hon det galant att gå med bara lite stöd i ena handen! :) När hon väl vågade!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress